فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيت‌نامه
بسم الله الرحمن الرحيم
اناالله و انا اليه راجعون .
به راستى و به حق همه از خدا آمده ايم و عاقب ما به سوى خداست .
با عرض سلام به پيشگاه منجى عالم بشريت حضرت مهدى(عج) و نايب بر حقش امام خمينى و با درود و سلام به امت با وفاى ايران خصوصا شما امت شهيد پرور ميبد و با عرض سلام به رهبر شهرستان خودمان آيت ا... عرفانى و با عرض سلام به پدر و مادر خودم .
اى مردم ,كسى نيستم كه شما را وصيت و يا نصيحت كنم ولى تذكرى دارم كه به شما مى گويم : اولا اينكه خود را تزكيه كنيد و مبادا از پيروى امام امت دست برداريد. شما ملتى هستيد كه اسلام را زنده نموده ايد و اكنون مسئوليت شما سخت تر است چون اسلام از هر طرف مورد حمله قرار گرفته است و بايد همگى جان و مال را فداى اسلام كنيم نه اسلام را فداى جان و مال . جانى كه عاقبت به سوى خالقش مى رود و انسان در روى زمين كارى ندارد جز اينکه جان خود را با بهاى خشنودى و رضايت خدا فدا كند . هر آنچه امام و روحانيون متعهد مى فرمايند آنرا عمل كنيد و اسلام را غريب نگذاريد.
اى مردم اسلام وقرآن غريب هستند و هنوز چهره زيباى آن براى مردم و خودمان

آشكار نشده است و اين بايد به دست خليفة الله كه شما مردم هستيد آشكار شود . بايد موقعيتى درست كنيد كه تمام محروميان و مستضعفان نجات پيدا كنند و تمام سركشان و مستكبران خوار و ذليل گردند .
از شما خواهران مى خواهم كه حجاب و عفت اسلامى خود را حفظ كنيد و بدانيد جامعه وابسته به عفت اسلامى است تا شما پيرو قرآن وفاطمه و زينب باشيد . جوانان ما كه فرزندان پاك شما هستند عاشقانه به سوي معشوق خود مى روند . پيام ديگر اين است كه از قليلى ( اندكى) شماها مى خواهم كه خانه عنكبوت براى خود درست نكنيد و بدانيد كه عاقبت جز هلاك شدن راهى نداريد و به داد اسلام برسيد و بدانيد كه خدا محتاج به استعانت و عبادت شما نيست. اگر دين او را يارى نكنيد او دينش را به امينى ديگر مى سپارد ، مى خواهم بگويم بيشتر يارى كنيد و جبهه ها را پر كنيد تا شهدا و خانواده هايشان را از خود راضى نمائيد تا خدا از همه شما راضى باشد .
پيام من به شما منافقان و كور دلان اين است برويد گم شويد, بدانيد كه اگر هر مكر و حيله اى در برابر خدا ببنديد عليه خودتان استفاده مى شود .
تو اى ابرقدرت غرب آمريكا و شرق بدانيد كه كور خوانده ايد كه مى توانيد آتش اسلام را خاموش كنيد اگر تمامتان متحد شويد و بخواهيد كوچكترين لطمه اى بزنيد, شكست مى خوريد .
از شما مردم مى خواهم كه نفرت و دشمنى خود را با اينها زياد كنيد چون دشمن خدا هستند ، و از شما مى خواهم پشتيبان امام و روحانيت متعهد باشيد كه رمز پيروزى اسلام همين است و وحدت خود را محكمتر كنيد و از آن جنگ وجدالها ما بين خودتان بپرهيزيد . تا مى توانيد قلب مولايمان را خشنود گردانيد .
پدر و مادرم تبريك عرض مى نمايم و ليكن خود اقرار مى كنم كه نتوانستم دين خود را نسبت به شما ادا كنم و از شما خواهش مى كنم از شهيد شدنم ناراحت نباشيد و حتى اگر بدنم را نيافتيد و يا ناقص و سوخته يافتيد خوشحالتر باشيد و مانند زينب و زين العابدين در مورد قاسم و على اصغر عمل كنيد .
از برادرانم مى خواهم كه مرا ببخشيد چون مى دانم برادرى خوب برايشان نبوده ام و از خواهرانم طلب رضايت مى كنم و از تمام شما مردم طلب رضايت مى كنم .
والسلام - ومن الله التوفيق رزمنده محمد فاضلى






آثار باقي مانده از شهيد
اعوذ بالله من الشيطان الرحيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليکم اي پدر عزيز و مهربانم اميدوارم که فرزندت را عفو کني و مرا ببخشي که در حق تو کوتاهي کردم و حتي موقع عازم شدن به جبهه با تو خداحافظي نکردم.
اي پدر اکنون که اين يادداشت براي تو مي نويسم يک روز ديگر بيشتر به موقع پيکار با دشمن خدا نمانده است و شايد اي پدر شب آينده به معشوقم بپيوندم, اميدوارم مرا حلال کني و خداي را شکر مي کنم که همگي از من راضي هستيد .
چند چيز از تو مي خواهم :
يکي اينکه اي پدر هر وقت توانستي حتماً به قتلگاه من بيا و ببين اي پدر من در کجا و آقايم اباعبدالله در کجا شهيد شده اييم, آقايم اباعبدالله از تشنگي شهيد شد و هم اکنون من از شطي عبور کرده ام که آقايم را از آن محروم کردند و اميدوارم که به حال مظلوميت اباعبدالله گريه کني .
ديگر اينکه اميدوارم شهادت من موجب صلح و صفا ميان شما و مادر و برادران و خواهرانم باشد و ديگر از تو اي پدر چيزي نمي خواهم جز طلب حلاليت مي کنم فرزند ت محمد فاضلي
وسلام عليک يا امي اي مادر مهربان که من بعد از خدا و چهارده معصوم خصوصاً فاطمه زهرا کسي مهربان تر از تو ندارم.
اميدوارم اي مادر حقي که بر من داري و شيري که به من دادي حلال کنيد و اميدوارم مادرم از من راضي باشي. هم اکنون که براي تو اي وصيت را مي نويسم مادرجان چند ساعتي بيش تا موقع آن ساعت نرسيده است اي مادر؛ از قول من تمام برادران و خواهرانت را سلام مي رسانم و به تو تسليت عرض مي کنم راجع به فوت مادرت و حتماً از طرف من به پدرت تسليت برسان.
اي برادران : علي جان و محمود جان و حسن جان و مهدي جان وفرهاد جان اکنون که چيزي از زندگي ام باقي نمانده است از شما بسيار چيز مهمي مي خواهم آن اينکه من در راه خدا شهيد شدم و خيلي از شما مي خواهم که مثل برادر شهيدتان باشيد و مبادا خون مرا لکه دار کنيد و از همه شما طلب حلاليت مي کنم.

بسم الله الرحمن الرحيم
در تاريخ 12/1/64 عمداً نماز (صبح) قضا کرده در تاريخ 12/10/64
خدايا بعضي از مواقع نشاطي در من موجود مي آيد که مشتاقانه مي خواهم به سوي تو بيايم. خدا يا ,پرده هايي مانع رشد من مي شود که فقط به رحم و برکت تو است که اين حجابها دريده مي شود .
پس اي خدا مرا کمک و مدد کن و مرا جزء يکي از صالحين قرار ده.
خدايا امشب شب جمعه است و بعد از نماز مغرب حالي به من دست داد که فرمانده ام را ببينم و اگر او را ببينم خدايا اطمينان قلب من بيشتر مي شود پس اي خدا با نشان دادن آقا ,به من اطمينان بيشتري عنايت فرما.
خدايا چنان عرفاني به ما عنايت فرما که وقتي در مقابل دشمن رسيدم خوف و ترديد از ما بريده شود و فقط تو را به چشم دل وفرمانده ام را با دو چشم (دل و سر ) ببينم
خدايا من که در عمليات قدس کاري نکردم که اين جور اين برادران به من لطف مي کنند و نمي دانم خدا در آينده مي توانم خدمتي کوچک يعني (نثار خون) به تو بکنم يا نه.
اميدم هست که خدايا مرا بپذيري و مرا با پيامبر و علي و فاطمه و حسن و حسين و 9 فرزند پاک حسين محشور کني.
خدايا حرفي ندارم زخمي بشوم يا معلول و يا اسير فقط خدايا از اين مي ترسم که بر اثر فشارهاي زياد قدرت تحمل و صبر نداشته باشم ,پس اي خدا در هر حال و هرجا مرا حافظ باش که تو بهترين حافظي و در بلاها و مصيبت ها مرا صبر ده تا من اصلاً غمي و اندوهي را حس نکنم.
خدايا طعم شيرين شهادت را به من بچشان و توفيق رسيدن به اين درجه به من عنايت فرما. 



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان يزد ,
برچسب ها : فاضلي شورکي , محمد ,
بازدید : 155
[ 1392/05/16 ] [ 1392/05/16 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 615 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,709,716 نفر
بازدید این ماه : 1,359 نفر
بازدید ماه قبل : 3,899 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک