فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيت‌نامه
بسم‌الله الرحمن الرحيم
و كسى كه بجنگد در راه خدا پس كشته شود يا پيروز شود به زودى اجر بزرگ خواهيم داد. قرآن کريم
با درود و سلام بر محمدابن عبدالله و جانشينان برحقش مخصوصا حضرت مهدى(عج) ونايب برحقش امام امت ,خمينى بت شكن و درود بى پايان بر گلگون كفنان ايران.
اين وصيت نامه‌اى را كه مى‌نويسم صبح روز دوشنبه 20/12/1363 است كه تمام نيروها آماده هستند كه شب شود و عمليات را به يارى خدا شروع كنند.
اى خداى عزيز اى معبود دلها اى ياور بى‌پناهان, مرا درياب و از اين زندگاى فانى دنيا نجات ده كه جز معصيت و گناه چيزى نيست ,همچنان كه در قرآنت فرموده‌اى :"و ما الحيوة الدنيا الا لعب و لهو." دنيا جز بازيچه كودكانه و هوسرانى بي خردان هيچ نيست. پس چه بهتر است كه انسان از اين دنيا كوچ كند و به دنياى ديگر كه هميشگى و نيكوتر است برود.
اى خدا تو خود مى‌دانى كه من هيچ سرمايه و مالى ندارم كه در پيشگاه تو عرضه كنم تا تو از من راضى شوى ,فقط يك جان دارم .
اى خدا به زهراى اطهر, تو را سوگند مى‌دهم كه اين جان ناقابل من را خريدار باش چون مى‌ترسم بعداز عمليات سالم باشم و اين دنيا مرا گول بزند و جذب خود كند, آن وقت است كه بايد سر به بيابانها گذارم و آنقدر ناله كنم تا تو از دست من راضى شوى.
اى خداى عزيز خود شاهد هستى كه من چقدر گناه كردم, از گناهان من درگذر تا شايد مرا در روز قيامت در كنار ائمه اطهار قرار دهى.
مردم ايران شما خيلى به جبهه‌ها كمك كرده‌ايد اين را بدانيد كه شما الان در محضر خداوند امتحان مى‌شويد ؛خوش به حال آن افرادى كه در محضر خداوند واز امتحان الهي ,با موفقيت بيرون مى‌آيند و واى به حال آن افرادى كه جذب دنيا شده‌اند و غافل از اين امتحان هستند.
همه ي خوبان عالم در حق اين مردم غافل دعا كنيد كه خداوند آنها را نجات بدهد. ما همه محتاج خدا هستيم. اگر خدا دست محبت و لطفش را از سر ما بردارد ,هر آن سقوط مى‌كنيم. به خدا پناه ببريم تا رستگار شويم .
هرچه شما كرديد و رهنمودهاى امام ,اين مرد خدا و تقوا , اين مرد بزرگوار بالاى سر است وتا آنجا كه در توان داريد در در حقش دعا كنيد تا خداوند عمر ايشان را تا ظهور حضرت مهدى طولانى گرداند .
جانم به فداى اين رهبر, خدايا تمام عمرم را فداى يک لحظه ي عمر امام عزيز كن .
پدر و مادرم، شما در حق من خيلى زحمت‌ها كشيده‌ايد و من خيلى كوتاهى كرده‌ام, مرا ببخشيد و عفوم كنيد,باشد كه اگر شهيد شدم در روز محشر شما را شفاعت كنم و در مرگ من هيچ ناراحت مباشيد ,خدا يار و مددكار شما هست.
اگر مى‌خواهيد گريه كنيد فقط براى امام حسين گريه كنيد .
سلام مرا به برادرم برسانيد و بگوييد كه من ايشان را خيلى دوست دارم و بى‌نهايت به ايشان علاقه‌مند هستم .
اى همسر مهربان من ,معلوم نيست كه در اين عمليات شهيد بشوم و مى‌دانم تو تحمل اين را ندارى كه در نبود من زندگى را ادامه بدهى, ولى اين را بدان تو بايد خود را تسليم خداوند كنى كه دلها هميشه به ياد او آرام مى‌گيرد. اين راهى است كه بايد همه برويم يكى زودتر و يكى ديرتر,همه مسافر هستيم تو اگر مى‌خواهى در اين راه موفق باشى هميشه نعمت‌هاى خدا را شكرگزار كه ,هرچه از طرف دوست رسد نيكو است.
همسرم مي‌دانم كه تو هم عاشق شهادت هستى, من در حق شما دعا مى‌كنم تا خداوند اين درجه عظيم را به تو و من بدهد و مرا ببخشد كه اگر در زندگى كوتاهى كرده‌ام,
انشاءالله اگر خدا به من توفيق شهادت داد تو را در روز قيامت شفاعت مى‌كنم. فقط بايد مراقب خود باشى كه شيطان وسوسه در وجودت نكند هيشمه پناه به خدا ببر. ضمنا من 2 ماه روزه دارم اگر توانستى برايم بگير.
و ضمنا خواهرانم را هم سلام برسانيد و بگوييد نماز و روزه و طاعتشان را به جا بياورند كه فرداى قيامت هيچكس به دادشان نمى‌رسد .
در پايان سلام مرا به دوستان و آشنايان برسانيد مخصوصا برادران سپاه.
اگر باشد قرار آخر بميرم
نمى‌خواهم كه در بستر بميرم
نمى‌خواهم كه همچون شمع سوزان
بريزم اشك و در آذر بميرم
دلم خواهد كه در فصل جوانى
ميان جبهه و سنگر بميرم
خدايا نصيبم كن در اين حمله
كه همچون عون و هم جعفر بميرم
حسن انتظارى 



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان يزد ,
برچسب ها : انتظارى , حسن ,
بازدید : 203
[ 1392/05/16 ] [ 1392/05/16 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,613 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,710,714 نفر
بازدید این ماه : 2,357 نفر
بازدید ماه قبل : 4,897 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک