فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

عاشوراي سال 1341 خورشيدي در خانواده اي متدين , مذهبي و زحمت کش ديده به جهان گشود . دوران کودکي را با تربيت اسلامي والدين خود طي نمود. در دوران کودکي مهربان و خوش رفتار بود و از اخلاق و سيرتي نيکو برخوردار ؛ بين دوستان و آشنايان به خوش خلقي معروف بود. در سن 6 سالگي براي تحصيل و فراگيري علم به دبستان رفت و تحصيلات خود را تا پايان هنرستان ادامه داد و با جديت تمام و خلاقيت زياد به تحصيلات پرداخت. شهيد رحماني علاوه بر جديت در امر تحصيل در کارهاي روزمره هم کمک خوبي براي والدين بود و لحظه اي دست از تلاش نمي کشيد. در کارهاي منزل به پدر و مادر خود کمک مي کرد.
در اوج سالهاي خفقان ومبارزات انقلاب علاوه بر تحصيل ؛در فعاليت هاومبارزات سياسي , راهپيمايي و تظاهرات حضوري فعال داشت و با دوستان خود در هدايت اعتراضات مردمي نقش به سزايي ايفاء مي کرد.
پس از پيروزي انقلاب و شروع جنگ تحميلي و تجاوز ارتش بعث عراق به خاک جمهوري اسلامي به عضويت بسيج درآمد و با فراگيري آموزش هاي لازم به جبهه غرب کشور درمنطقه قصر شيرين رفت.
اوتا سال 1363 به طور مستمر در جبهه هاي مختلف به دفاع از کيان جمهوري اسلامي مشغول بود و در خطوط عملياتي متعدد حضوري تاثير گذار داشت .
در عمليات مختلف چون رزمنده اي شجاع به استقبال شهادت مي رفت .سرانجام در سال 1363 در جبهه جنوب با سمت جانشين فر مانده گردان امام علي (ع) در منطقه شرق دجله در عمليات بدر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ديدار حق شتافت.
اودر بخشي از وصيت نامه ا ش مي گويد:
امت حزب الله اميدوارم که وصيت نامه ام بتواند اثر بخش براي اسلام و حکومت اسلامي باشد.
من خجالت مي کشم که در دوران عمرم سودي براي اسلام و انقلاب اسلامي نداشته ام. اميدوارم که ريختن خون سرخ و پر از گناهم اثر و سودي براي اسلام داشته باشد.
منبع:پرونده شهيد دربنياد شهيد وامورايثار گران يزد ومصاحبه با خانواده ودوستان شهيد





وصيت‌نامه  
بسم‌الله الرحمن الرحيم
السلام على يااباعبدا...
السلام عليك يا صاحب الزمان السلام
عليك يا انصاردين‌ا....
من كلام على (ع): ان‌الجهاد باب من ابواب الجنه فتحه‌ا... لخاصه اولياء      حضرت على(ع) مى‌فرمايد:
 جهاد درى است از درهاى بهشت كه خداوند بر روى بندگان خاصش
گشوده است.
از وظايف هرمسلمان است كه در مقابل تجاوزات دشمنان اسلام از ناموس,دين,وطن و حيثيت خود دفاع کند ,ايستادگى نمايد و تا آخرين نيرو آنان را  نابود كند و براى به وجود آوردن شرايط اقامه دين و نماز و صلح و امنيت در جهان با اراده اي راسخ و توكل به خدا جهاد كند.
 اكنون جبهه‌هاى جنگ كعبه مشتاقان الله و وعده‌گاه راهيان حسين است و آنجا مدرسه عشق و مكتب عرفان و تجليگاه ايمان و ايثار است .
جبهه‌ها نزديك‌ترين مقام به پيامبر (ص)و على(ع) و حسين (ع)و امام زمان(عج) است. آنجا تجليگاه ايمان و اخلاص و عبوديت خداست, آنجا هر چه هست خدا است و عشق به خدا.
درآنجا بهترين بندگان شايسته خدا و مقربان درگاه حق دل از همه تعلقات مادى شسته و در محضر خداوند به عبادت و مناجات و نيايش مشغولند, و دلهايشان در انتظار لقاء الله مى‌تپد.
ايكاش خفتگان و اسيران هواى نفس توفيق مى‌يافتند تا از نزديك با فضاى ملكوتى جبهه‌ها و نور معنويت رزمندگان اسلام آشنا شوند كه درآنجا دل سنگ آب مي شود و آنان هر چقدر هم آلوده باشند, منقلب مي شوند و درعالم ديگر پاى ميگذارند.
نيروى شگفت‌انگيز اين رزمندگان‌خداجوى وشهادت طلب است كه عزم جزمشان بر جنگ تا پيروزى نهايى و آمادگيشان براى عمليات است.
اكنون زمانى فرارسيده كه با يورش به متجاوزين نشان‌دهيم كه قدرت خدا تا چه حد است .
با عمليات سرنوشت‌ساز آينده لرزه بر اندام جهانخواران شرق و غرب اندازيم و تا آنجا كه امروزآمريكا و شوروى و اسرائيل با اضطراب و نگرانى از سرنوشت جنگ سخن‌مى‌گويند و پرده از و حشت روز افزونشان در مورد به خطر افتادن منافع حياتيشان با ادامه روال موجود جنگ برمى‌دارند.  
امروزتمام ملتهاى مسلمان به خوبى دريافته‌اند كه همه مشكلات و مصيبتهاى كشورهاى اسلامى دركازابلانكا يا پايتختهاي ديگر اسلامي وعربي وبا حضور سران بي خاصيت وسرسپرده کشورهاي اسلامي حل نمى‌شود بلكه مي دانند آنها آنجا جمع شدند و همگى عامل فراهم كننده همه سلطه ي بيشتر جهانخواران بر ملتهاي اسلامي هستند.
مردم مسلمان با الهام ازامام خمينى دريافته‌اند كه تنها راه نجاتشان اسلام و انقلاب اسلامى است و بزرگترين اميد و پشتوانه خود را جمهورى اسلامى ايران دانسته و چشم اميد و پيروزى لشكريان اسلام
در عمليات گسترده آينده دوخته‌اند .
اميدواريم اين بار مسئله جنگ را با نابودى صدام ,راه براى رسيدن به قدس هموار و دست ابرقدرتها از منطقه و مردم مستضعف كوتاه شود.
بيش از چهل ماه جنگ خداوند بر ما منت گذاشته كه ما در جبهه حق مي جنگيم و اين خود شكر بي نهايت مي خواهد كه ما بندگان هرگز قادر نيستيم كه شكرنعمتهاى بي كران خدا را در جنگ  به جاآوريم.
اميد به اينكه تمام ما بندگان خداوند در پى آن باشيم كه اسلام را شناخته و به آن عمل كنيم كه در اين صورت رضايت خدا را فراهم‌كرده‌ايم .
 حال‌كه آمده‌ايم تا در راه خدا جهاد كنيم سلاح شهادت خودرا به همراه داريم و تا زمانى كه اين سلاح در اختيارماست پيروزى و فتح ما بدون شك حتمى‌خواهد بود. واى كاش هزاران جان داشتيم و فداى اسلام و امام مى‌كرديم ,مگر مى‌شود بگذاريم كه اين كافران صدامى برمسلمانان چيره شوند .
اى امت حزب‌الله واى رسالتمداران خون شهدا ,خود را مهيا كنيدو استوار و ثابت قدم با توكل به خدا با رشادت و مردانگى راه شهدا كه  فتح يا شهادت است را ادامه دهيد.
با كفار و استكبار جهانى مبارزه كنيد و بدانيد با توكل برخدا و اخلاص و پشتيبانى ولايت فقيه و ادامه راه شهدا و به وظيفه خود عمل كردن و سازش  نكردن پيروزى ميسر است و غير از آن ذلت و خوارى و دورى از عنايات خداوند وسقوط به اسفل السافلين مي باشد.
اللهم‌اجعل مماتى ممات محمدوآل محمد .      
خداوندا خود اعتراف دارم خطا كارم و آنچه گفتم عمل نكردم و وظيفه خود را انجام نداده‌ام ولى از تو مى‌خواهم به من عنايت و لطف وكرامت كنى كه پس از گذشت دو سال افتخار سربازي كوچك براي امام زمان(عج) بودن ,در راه اقامه دين تو مرا هدايت فرمائى و مرا قبول فرمائى و اراده و عزمم كه به خاطر تو و به ياد تو و براى رضاى توست و ارمغانم كه شهادت است به من عطا فرمايى و شهادتم كه در راه اسلام و قرآن است را پذيرا باشى.
چند كلمه‌اى به تو اى پدر و مادر عزيزم و اى چهره‌هاى رئوف و مهربانم كه رنجهاى زندگى را تحمل كرديد . اميدوارم كه مرا ببخشيد و از اينكه قرار بود بعد ازمأموريتم به يزد بيايم و نيامدم چون كه بنا به وضعيت منطقه و موقعيت حساس جنگ از همه مهمتر وظيفه شرعى بر خود دانستم در جبهه‌هاى جنوب بمانم و دين خود را  ادا كنم.
اگر خطائى ازمن سر زده مرا عفو و دعا كنيد.
والدين گراميم اگر مى‌خواهيد در آخرت در نزد حضرت محمد(ص) و امام حسين(ع) و حضرت فاطمه(س) و زينب كبرى رو سفيد باشيد و در زمره آنها باشيد, بايد درمرگ من صبر كنيد . همانطوري كه  تاكنون زينب گونه بوده‌ايد و مفتخر بوده‌ايد كه چنين فرزندى را براى اسلام تربيت كرده‌ايد .
 خداوند شما را با شهادت من امتحان مي كند . مبادا با شهادت من خللى در اراده آهنين شما وارد شود ,همچنان باشيد كه براى همه الگو و براى پدر ومادران ديگر  شهدا نمونه.
اى مادرو پدرگ و خواهر  و برادرم  و تمام  دوستان و آشنايان مبادا شهادت من باعث آن شوداز انقلاب و امام و ولايت‌فقيه طلبکار باشيد.
اميدوارم شهادت اين سرباز کوچک باعث شود با عزمي راسخ تر وتوفنده تر از گذشته انقلاب را به رهبرى امام خمينى يارى نمائيد و آن را به انقلاب حضرت مهدى(عج) متصل نمائيد.
والسلام عليكم و رحمه‌الله وبركاته 
خدايا خدايا تا انقلاب مهدى حتى كنار مهدى خمينى را نگهدار
باميد پيروزى رزمندگان اسلام و گشوده‌شدن راه كربلاى حسين
دعاى امام و رزمندگان اسلام را هيچوقت فراموش نكنيد.
                                                                                            حسين رحماني



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان يزد ,
برچسب ها : رحماني , حسين ,
بازدید : 183
[ 1392/05/16 ] [ 1392/05/16 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,237 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,710,338 نفر
بازدید این ماه : 1,981 نفر
بازدید ماه قبل : 4,521 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک